fredag 2. oktober 2009

Til fjells i helga:)

Då va det tid for hyttetur igjen:).Alltid kjekt å komme te hytta på Seljestad. Denne gangen e det høstferie,så det blir fullt hus:)...Så då satse eg på gode fjellturar, god mat, god bok, gode spill og gode treningsøkter. Eg e for tiå sykemeldt pga overbelastning i armene, så då e det bare å bøye og tøye så ofte ein får tid! Ønske alle sammen ei riktig god helg! Ser ut til å bli KALDT! Frost på bilen idag tidlig.... Men eg glede meg te vinter, te ski og snø, og så te jul:)

5 kommentarer:

Stian sa...

D va ei kjekke helg:D haha.... ler ennå me tanken på spillene som TAR på!

Øyvind sa...

hehe
den va kjapp, var du kommen hjem før du skreiv på bloggen ;-)

stian sa...

hehhe... ja, eg va faktisk hima:) hehe

Navn: Therese sa...

Så kjekt med oppdatering:))
Og får ein fiiine leilighet!!:)) ska sei denna frøknå ordne seg :))

KJekt på tur??:))

Elisabeth sa...

Therese: tusen takk for det:)..hehe ja e godt fornøyd me leiligheten ja..Og detva veldig kjekt på hyttetur...ska se om eg får laga et innlegg:)

Stian: hehe...morsomt me spill som TAR på ja, glede meg te flere omganger med Dinobuzz;)