mandag 12. oktober 2009

Helgå som va:)


Nok ei kjekk helg e forbi, og denna helgå har eg fått gjort masse kjekt:)..



Hadde middagskomlebesøk av Mariann, Hermund og Anne Kristin
på søndag.


Va i 25års dag og innflyttnigsfest te Anne Kristin. VELDIG koselig:)..og gratulera så masse med overstått;)








Eg fekk herlig middag, tandoori kylling av kjekke gutten min på lørdag:)Så flink du e:)


Og så hadde eg, Hilde og Randi Kristin jentekveld på fredag, som og va utrolig koselig..Då spiste me scones, tok ansikts og fotmaske på kvarandre, og herlig beinmassasje:)..Veldig kjekk kveld me gojentene mine:)....





4 kommentarer:

Hilde P. sa...

Ja va utrulig kjekt med jentekveld... Det må virkelig gjentas... Kjekt at du hadde tatt med det lekkre bilde av meg.. hehe!

stian sa...

hahahhaha:D ser ut som du hadde ei kjekke helg! sko gjeeerna sitt flerre ansiktsmaskebilder:D

Espen sa...

Hahahahahahah :P

Enig, Stian =)

Marita sa...

e enig med hilde i at jentekvelden må gjentas for eg og vil vera med:)